Bijna zo ver! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Lore Hoogenboom - WaarBenJij.nu Bijna zo ver! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Lore Hoogenboom - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver!

Door: Lore Hoogenboom

Blijf op de hoogte en volg Lore

20 December 2012 | Nederland, Wageningen

Morgen vertrek ik voor 2,5 maanden naar Nieuw-Zeeland en Australie! Eerst ga ik twee weken met mijn ouders rondtrekken op het noorder eiland van Nieuw-Zeeland, vervolgens ga ik zelf naar Australie.

Mijn reis zal beginnen in Melbourne, daarna ben ik van plan om nog naar Sidney te gaan en uiteindelijk ook nog naar Perth!

Op 2 maart zal ik weer terug zijn in Nederland en is het avontuur alweer afgelopen. Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in!

Liefs,
Lore

  • 20 December 2012 - 16:50

    Fieke:

    haha ! lekker bezig!!!!!! ik benbenieuwd naar je getiep

  • 20 December 2012 - 17:33

    Jente:

    jaaaaa verhaaltjes van lore, dat wordt leuk :D

  • 20 December 2012 - 18:42

    Michelle:

    Whaaa! Super cool Lore! Echt wel spannend dat het nu zo dicht bij komt!! Alvast super veel plezier gewenst :)

    xxx

  • 21 December 2012 - 07:29

    Mans:

    Foto's?

  • 29 December 2012 - 05:05

    Lore:

    fotos kan ik niet uploaden op deze computer!! Ik hoop dat ik er snel eentje vindt waar dat wel kan ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lore

Actief sinds 20 Dec. 2012
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 7841

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 10 Augustus 2015

Op stage in Peru

21 December 2012 - 02 Maart 2013

Naar de andere kant van de wereld!

Landen bezocht: