Road trip!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lore Hoogenboom - WaarBenJij.nu Road trip!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lore Hoogenboom - WaarBenJij.nu

Road trip!!

Door: Lore Hoogenboom

Blijf op de hoogte en volg Lore

02 Februari 2013 | Australië, Sydney

De laatste dagen in Melbourne heb ik vooral gefeest en gechilt, het was heerlijk! Daarna ben ik samen met een nederlands meisje met de bus naar Sydney vertrokken, het was een verschrikkelijke rit! Het duurde 12 uur en we zaten bij 2 hele enge mannen en later stapte er ook nog een zwerver in! Toen we in Sydney aankwamen viel mijn hostel in eerste instantie tegen, maar later ben ik van kamer verandert en was het echt geweldig! In mijn hostel heb ik een leuke groep mensen ontmoet waarmee ik allerlei leuke dingen heb gedaan. Veel pubcrawls en naar het strand (Bondi, Manly, etc.), maar ook cliffdiven en sightseeing. Verder was ik ook in Sydney tijdens Australian day, wat een nationale feestdag is en vooral heel gezellig met een geweldige vuurwerkshow in Darling Harbour als afsluiter!

Vervolgens zou ik naar de Blue Mountains gaan voor een paar dagen. Helaas werden dit maar twee dagen vanwege het slechte weer. Er was namelijk een cycloon in het noord-oosten van Australie, deze heeft voor veel regen en overstromingen gezorgd. Het was wel een gezellige groep en we hebben met z'n alle een leuk hostel in Sydney gevonden.

Toen had ik plots een lift van Sydney naar Brisbane gevonden. Ik ging met drie franse meisjes op een road trip! We maken heel veel gekke dingen mee, van de prachtigeste stranden tot gekke hippies. We slapen vooral op plaatsen waar een WC en douche aanwezig is, dit was vooral op parkeerplaatsen aan het strand. Soms is het lastig om een plek te vinden waar je mag overnachten.. Een groot avontuur dus! Het was erg leuk, alleen ik kan totaal geen frans en dat spraken de meisjes vooral met elkaar. Dat was dus wel even wennen...

Nu zijn we in Byron bay en gaan vanmiddag naar Cold coast en Surfers paradise. Daarna naar Brisbane, waar ik een 3 daagse tour naar Fraser Island ga doen! Dan vlieg ik aankomende vrijdag naar Perth waar ik Mans ga opzoeken! Ik heb er heel erg veel zin in!!!

Liefs,
Lore

  • 02 Februari 2013 - 01:11

    Fieke:

    aaaah nice!! klinkt goed!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lore

Actief sinds 20 Dec. 2012
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 7844

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 10 Augustus 2015

Op stage in Peru

21 December 2012 - 02 Maart 2013

Naar de andere kant van de wereld!

Landen bezocht: